شناسهٔ خبر: 175589 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی گیلان؛

پل و راه روستایی کاکرود رودسر به بهره‌برداری رسید

افتتاح پل کاکرود راه روستایی و پل کاکرود بخش رحیم آباد شهرستان رودسر با میزان اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت و با حضور نماینده عالی دولت در گیلان‌ و مدیرکل راه وشهرسازی، افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان)، به مناسبت هفته دولت و با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران ارشد استان و شهرستان، راه و پل کاکرود شهرستان رودر با میزان اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در حاشیه افتتاح این پروژه خاطرنشان کرد: محور اصلی و راه روستایی کاکرود که در اثر سیل تخریب شده بود به دلیل اهمیت موضوع طی مطالعات انجام شده توسط مهندسین مشاور بهین تردد پارس بر اساس بهسازی نوع ۱ و ۲ محور موجود به طول ۷۵۰ متر و با عرض متوسط ۷ متر و بهسازی و آسفالت راه روستایی به طول ۷۵۰ متر با عرض ۵٫۵ متر و با انعقاد قرارداد اداره کل راه و شهرسازی گیلان با شرکت خصیل دشت رانکوه عملیات اجرایی از تیرماه سال ۹۸ آغاز شد و سر انجام با پیگیری های فراوان راه و پل کاکرود با دهانه ۱۰ متری و عرض عبور ۱۶ متر همراه با دیوارهای برگشتی به بهره‌برداری رسید.

وی در پایان گفت: اعتبار هزینه شده برای پروژه مذکور ۲۱۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات استانی و از مصوبات سفر ریاست جمهوری تامین شد.